top of page

Pyydä ammattilaisen apua.

Pyydä maksuton verkkosivujen arviointi tai ota suoraan yhteyttä.

Autamme sinua mielellään eteenpäin verkkosivujesi kanssa!

Google-arvostelut 4,8/5

Verkkosivu-uudistus - Verkkosivujen uudistamisen ei tarvitse olla vaikeaa.

  • Writer: Miikka Tuomaala
    Miikka Tuomaala
  • 4 päivää sitten
  • 1 min käytetty lukemiseen

Päivitetty: 2 tuntia sitten

ree

Miksi verkkosivut pitäisi edes uudistaa?


Verkkosivujen tehtävä on:


  • Tuottaa näkyvyyttä

  • Tuottaa yhteydenottoja

  • Helpottaa myyntiä


Jos verkkosivusi eivät tee näistä yhtäkään asiaa (tai tekee ne huonosti), niin sinun kuuluu päivittää verkkosivusi.



Katso artikkelin videoversio:




Mitäs sitten kun on päättänyt uudistaa verkkosivunsa?


Sinulla on vaihtoehtoina:


  • Tehdä uudistus itse

  • Palkata ammattilainen


Uudistuksen tekeminen itse ei ole fiksu valinta, jos tahdot saada oikeasti hyvät sivut aikaan.



Katso video yleisistä virheistä, joita itse tehdyt sivut ovat usein täynnä:




Miten valita oikea henkilö tekemään verkkosivujen uudistus?


Jos tahdot enemmän näkyvyyttä → palkkaa hakukoneoptimointia painottavat toimija.


Jos tahdot enemmän yhteydenottoja → palkkaa konversio-optimointia painottava toimija.


Jos tahdot helpottaa myyntiäsi → palkkaa visuaalisesti taitava ammattilainen.


Nämä eivät tietenkään ole toisiaan poissulkevia asioita ja esimerkiksi me Werkamolla otamme kaikki nämä huomioon.



Jos et tiedä mikä on oikea tavoite yrityksellesi, tutustu tähän artikkeliini:




Miten verkkosivu-uudistus yleensä etenee?


Meidän toimintatapa Werkamolla on:


  1. Käydä alkukeskustelu

  2. Lähettää kirjallinen tarjous

  3. Lähettää aloituskysely

  4. Suunnitella sivut

  5. Muokata sivuja kommenttien perusteella

  6. Rakentaa sivut valmiiksi

  7. Julkaista sivut



Paljon verkkosivujen uudistus yleensä maksaa?


Tämä on projektikohtaista mutta yleensä verkkosivujen uudistukseen kannattaa budjetoida ainakin minimissään 2000 euroa + alv.


Halvemmat ratkaisut harvemmin tuottavat haluttuja tuloksia.


Lopullinen hinta riippuu:


  • sivujen määrästä

  • sisällön määrästä ja tuotannosta

  • tarvittavista toiminnoista ja integraatioista



Mistä tietää onko verkkosivujen uudistus onnistunut?


Kun arvioit verkkosivujen uudistusta, mieti näitä asioita:


  • Saatko enemmän liikennettä

  • Saatko enemmän yhteydenottoja

  • Saatko enemmän myyntiä

  • Kuvastavatko sivut paremmin toimintaasi



Tutustu lisää verkkosivujen uudistamiseen tämän oppaan avulla:



bottom of page