top of page
Oppaat.
Ymmärrä enemmän verkkosivuista ja digimarkkinoinnista näiden artikkeleiden avulla.


Sähköposti Yritykselle: Ostajan Opas 2026
Kerron tässä oppaassa omasta näkökulmasta kolme vaihtoehtoa yrityssähköpostin hankintaa: ilmainen ja iisi, halpa ja hankala sekä kallis ja kiva.


Saavutettavuus - kaikki mitä tarvitsee tietää.
Saavutettavuus varmistaa, että verkkopalvelu toimii kaikille käyttäjille riippumatta heidän taidoistaan, aisteistaan tai käyttämistään apuvälineistä. Se yhdistää selkeän rakenteen, ymmärrettävän sisällön ja teknisesti toimivan toteutuksen yhdeksi kokonaisuudeksi. Tämä artikkeli tarjoaa tiiviin mutta kattavan läpileikkauksen saavutettavuuden periaatteista, lainsäädännöstä, suunnittelusta ja käytännön toteutuksesta.


Kuinka siirtää domain (www-osoite) toiselle palveluntarjoajalle?
Tässä artikkelissa näytän, kuinka siirtää domain palveluntarjoajalta toiselle. Opas on sekä kirjoitetussa että videomuodossa.


Verkkosivujen uudistaminen 2026 - Miten saat lisää yhteydenottoja verkkosivujen uudistuksella?
Tässä artikkelissa kerron, miten verkkosivujen uudistus tehdään niin, että tuloksena on enemmän yhteydenottoja (ei vain kivemman näköinen visuaalisuus).


Verkkosivu-uudistus - Verkkosivujen uudistamisen ei tarvitse olla vaikeaa.
Verkkosivujen uudistus voi tuntua vaikealta projektilta mutta osaava ammattilainen tekee siitä helppoa.


Google-mainonta 2026 - Näin aloitat mainostaminen Googlessa? (OPAS)
Tämä on video ja artikkeli siitä, miten rakennat ensimmäisen Google Ads -kampanjasi niin, että alat saamaan yhteydenottoja.


Hakukoneoptimointi (SEO) vuonna 2026 - Tarvitseeko sinun saada verkkosivusi Googlen etusivulle?
Moni yritys toivoo, että uudet verkkosivut nousevat Googlen kärkeen. Todellisuudessa se ei tapahdu nappia painamalla.


Korkeasti konvertoivan laskeutumissivun suunnittelu ja optimointi
Tässä opinnäytetyössä käsiteltiin laskeutumissivujen roolia markkinoinnissa, niiden keskeisiä suorituskykymittareita sekä esiteltiin kehitetty rakennemalli, joka pyrki maksimoimaan konversion eli halutun toiminnon suorittamisen sivulla.


Mobiilioptimointi vuonna 2026 - Huono mobiilioptimointi voi tuottaa 53 % vähemmän yhteydenottoja
Vuonna 2026 mobiilioptimointi on yksi tärkeimmistä tekijöistä, joka ratkaisee, tuottaako verkkosivusi yhteydenottoja vai ei.
bottom of page